Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

Weboldal készítés során gyakran találkozom olyan hibákkal, amelyeket egy kis odafigyeléssel egyből orvosolni lehet. Rákosmente vállalkozójaként különösen fontos, hogy az oldalad egyszerre legyen esztétikus, átlátható és felhasználóbarát. Íme tíz gyakori baki, amire érdemes odafigyelned.

1. Mobil-first terv nélkül startolsz
Sokan még mindig asztali nézetre terveznek, aztán „átgyömöszölik” a mobilra. Pedig ma már alapfeltétel a reszponzív webdesign: először a legkisebb képernyőre alkotsz, aztán szélesíted a dizájnt.

2. Túlságosan zsúfolt grafika
Csábító a látványos fotók és animációk halmaza, de ha minden színes és mozog, elvész a lényeg. Válass ki márkaépítő grafikai elemeket, és tartsd tisztán a felületet.

3. Lassú betöltési idő
A nehéz képek, túl nagy méretű videók lassítják az oldalt. Optimalizáld a képeidet, használd ki a böngésző cache-t, és kerüld a fölösleges bővítményeket.

4. SEO-barát vizuális elemek mellőzése
A keresők szeretik, ha alt címke, megfelelő fájlformátum és tömörített kép szerepel a tartalomban. Ne feledd, az optimalizált képek és infografikák hozzájárulnak a jobb organikus helyezésekhez.

5. Bonyolult navigáció
Ha a menü rejtett, vagy túl sok almenü van, a látogató megakad. Alakíts ki egyszerű, logikus struktúrát, és alkalmazz jól érthető címkéket.

6. Átláthatatlan költségbemutatás
Sokan csak az „egyedi ajánlatot” említik, de semmit sem írnak az árakról. Legyél őszinte: adj meg csomagárakat, vagy tételes díjszabást, hogy senki ne érezze magát bizonytalannak.

7. UX-központú tesztelés kihagyása
A statikus dizájn nem elég: próbáld ki kedvenc eszközödön, kérj visszajelzést barátoktól, és javíts a gördülékenységen!

8. Express indulás kapkodva
Az „express webdesign” vonzó ajánlat, de ha nincs előzetes egyeztetés és részletes brief, előfordulhat, hogy a végeredmény távol áll az elképzeléseidtől. Állíts fel reális határidőket.

9. Márkádra nem hangolt grafikai elemek
Ne vedd át sablonból a színeket vagy ikonokat! Dolgozz egyedi logón és arculati elemekkel, hogy a látogató egyből rád gondoljon.

10. Interaktív funkciók hiánya
Apró hover-effektek, gördülő galériák vagy chatablak teszi élővé az oldalt. Ezek nem csak látványosak, de növelik a felhasználói elköteleződést.

Ha elkerülöd ezeket a buktatókat, már félig nyert ügyed van. Gondolj mindig a felhasználóra, optimalizálj mobilra, figyelj a SEO-ra, és tarts tisztán a költségeidet – így a rákosmenti piacot is könnyedén megfogod!

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!