Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

Szeretnéd nyugodtabban tervezni a közösségi média tartalmaidat, és több időt szánni arra, ami igazán fontos a vállalkozásodban? Eger környékén, legyen szó borászról, vendéglátóról vagy rendezvényszervezőről, a marketingautomatizálás a megoldás. Íme néhány ötlet és lépés, amivel egyszerűbben és hatékonyabban tarthatod frissen a Facebook-ot, Instagramot vagy LinkedInt.

1. Célkitűzés és tervezés
Először is gondold át, mit szeretnél elérni: több vendéget a főtéren lévő borozódba? Több regisztrálót a következő városi sportrendezvényedre? Pontosan megfogalmazott célokkal sokkal könnyebb megfelelő tartalmakat készíteni. Készíts havi vagy heti ütemtervet Excel-ben vagy Google Táblázatban, és oszd fel a bejegyzéseket témák szerint – például helyi események, borbemutatók, vendégértékelések.

2. Automatizáló eszközök használata
Számtalan online szolgáltatás létezik, amellyel előre megírhatod és ütemezheted a posztjaidat: Buffer, Hootsuite, vagy akár magyar fejlesztésű platformok is. Ezekben beállíthatod, hogy a fotóid, linkjeid és leírásaid előre kitöltve milyen napokon és órákban jelenjenek meg. Így nem kell minden nap kézzel posztolni, és elkerülöd, hogy a sűrű napirended közben kimaradjon egy bejegyzés.

3. Automatikus válaszok és chatbotok
Ha van Facebook-oldalad, beállíthatsz automatikus üzenetválaszokat. Például, ha valaki ajánlatot kér Eger borvidékén szervezett kóstolóra, a chatbot máris küldheti az alapinformációkat, árlistát és foglalási linket. Ez nemcsak időt spórol, de javítja a vendégélményt, hiszen azonnali választ kap a kérdéseire.

4. Statisztikák nyomon követése
A legtöbb automatizáló platform beépített analitikával rendelkezik. Kövesd figyelemmel, mely posztok érnek el több embert vagy kapnak több interakciót. Ha észleled, hogy a borkóstolós videók hozzák a legjobb eredményt, több hasonlót készíthetsz belőlük!

5. Rendszeres felülvizsgálat
Érdemes havonta egyszer áttekinteni a terveket és az eredményeket. Mely napokon volt a legnagyobb aktivitás? Milyen típusú tartalom növelte a követőbázist? Így folyamatosan finomíthatod a stratégiádat, és biztosíthatod, hogy Egerben is kitűnj a versenytársaid közül.

Az automatizálással nyert időt fordítsd akár személyes kapcsolatépítésre, helyi programokra vagy épp új termékfejlesztésre. Így a közösségi média nem teher, hanem valódi hajtóerő lesz a vállalkozásod számára.

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!