Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

A mai rohanó világban az idő a leghasznosabb erőforrás, különösen, ha Facebookon szeretnél rendszeresen friss tartalmat megosztani. Újbudán rengeteg olyan kis- és középvállalkozás működik, amelyek sokszor azért nem tudnak kihasználni minden online lehetőséget, mert egyszerűen nincs elég kapacitásuk a tartalomtervezésre, posztolásra vagy az eredmények nyomon követésére. Éppen ezért érdemes beépítened az automatizációt a Facebook-tartalomgyártásodba.

Először is gondold át a heti vagy havi tartalomnaptárat! Jelöld ki azokat a napokat, amikor valamilyen rendszeres posztot megosztasz – legyen az akcióhirdetés, termékbemutató vagy akár ügyfélvélemény. Ha van egy előre elkészített vázlatod, sokkal gyorsabban tudsz reagálni aktuális eseményekre, például a Móricz Zsigmond Körtéri forgatagra vagy a Bikás Park nyári rendezvényeire. A Facebook saját Eszközközpontja (Creator Studio) lehetővé teszi, hogy egyetlen felületen feltölts képeket, videókat, és időzítsd a posztokat. Így nem kell minden reggel belépned és manuálisan elküldened a bejegyzést.

Ha ennél is többre vágysz, érdemes kipróbálnod olyan külső alkalmazásokat, mint a Buffer vagy a Hootsuite. Ezek a szoftverek egyszerre több fiókot kezelnek, automatikus jelentéseket készítenek, és akár egy helyről kommentelhetsz is. Például beállíthatsz egy heti értesítést, ami összefoglalja, melyik bejegyzés kapta a legtöbb interakciót. Így pontosabban látod, mely témák vonzzák Újbuda lakóit és a környező kerületek közönségét.

Az automatizálás nem jelenti azt, hogy ne figyelnél oda a felhasználóidra: a válaszokat, kommenteket továbbra is érdemes személyesen kezelni. Viszont a rutinfeladatok kiszervezésével sokkal hatékonyabban működhetsz, több időt szentelve a kreatív tartalomra vagy éppen személyes találkozókra az ügyfeleiddel a kerület kedvenc kávézóiban, mint az Allee kávézó vagy a Gellért-hegyet körülölelő túra után.

Összességében a Facebook-tartalomgyártás automatizálása remek eszköz arra, hogy egységes és rendszeres jelenlétet tarts fenn a közösségi médiában, miközben több időd marad céged fejlesztésére. Próbáld ki még ma a beépített ütemezőket és a külső platformokat, és tapasztald meg, milyen felszabadító érzés egy stabilan működő, kevesebb mindennapi feladatot igénylő online jelenlét!

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!