A webáruház fejlesztésekor elengedhetetlen, hogy a SEO és a felhasználói élmény (UX) kéz a kézben járjon. Első lépésként térképezd fel a kulcslépéseket: határozd meg a célt, állíts fel mérhető KPI-ket, és építs olyan adminisztrációs felületet, ahol gyorsan követheted a forgalmat és a konverziókat.
A rendelési folyamat felgyorsítása – a siker egyik záloga. Csökkentsd a szükséges mezők számát, legyen automatikus címkitöltés, és kínálj guest checkout opciót. Így nem veszíted el a vásárlót abban a pillanatban, amikor már majdnem befejezte a rendelést.
A upsell és a cross-sell technikák beépítése növeli az egy vásárlóra jutó bevételt. Ajánlj kiegészítő termékeket a kosár oldalon, küldj személyre szabott javaslatokat az e-mail kampányokban, és ne feledkezz meg a rendelés utáni felületre helyezett ajánlatokról sem.
KIVÁLÓ 15 vélemény alapján Közzétéve itt: Bertalan Németh2025-10-15A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon elégedett vagyok a honlappal és az egész hozzáállással! Gyors és megbízható csapat!Közzétéve itt: Alex Csonka2025-10-05A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon jó csapat!Közzétéve itt: Andras Lantos2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Gyorsan, jol es megbizhatoan dolgoznak, csak ajanlani tudom oket.Közzétéve itt: Fitness Open2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Tamas Szendelbacher2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Béla Szabolcs Gábor2025-09-27A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Profi csapat, szuper munkát végeztek gyorsan és rugalmasan!Közzétéve itt: valeria tari2025-09-27A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Mátéval való együttműködés igazi élmény volt. Pontosak, precízek, mindig tartják a határidőt, és mindenben maximálisan azt kaptam, amit szerettem volna. Az ár is teljesen rendben volt, abszolút megérte. Nagyon jó velük együtt dolgozni – szívből ajánlom mindenkinek!Közzétéve itt: imre balog2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Félbehagyott lapot fejezett be nekünk. Szakértelemmel, türelemmel (hozzánk kell is) 🙂 profizmussal fejezte be a projektet. Mindenkinek javasolni tudjuk !Közzétéve itt: magyarország evvk2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Imre Balog2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Máté a legjobb, legtürelmesebb EVER. Pontos, olcsó és profi . Mindenkinek csak ajánlani tudom.Igazolta: TrustindexA Trustindex hitelesített jelvénye az Egyetemes Bizalom Szimbóluma. Csak a legjobb vállalatok kaphatják meg a hitelesített jelvényt, akiknek az értékelése meghaladja a 4.5 értéket, az elmúlt 12 hónap vásárlói véleményei alapján. További információ
Többnyelvű árképzés bevezetésével szélesebb közönséget érhetsz el. Nem elég csak lefordítani a tartalmat; ügyelj arra, hogy a fizetési módok, szállítási lehetőségek és adózási szabályok is a célország igényeihez igazodjanak.
Automatizált e-mail kampányokkal fenntarthatod a vásárlói kapcsolatot: kosárelhagyási emlékeztetők, hűségprogram-értesítők, születésnapi kuponok mind-mind növelik a visszatérő forgalmat. A kulcsszó itt az időzítés és a relevancia.
Ha mobil alkalmazás integrációban gondolkodsz, olyan funkciókat érdemes kiemelni, mint a push értesítések, egykattintásos vásárlás vagy a személyre szabott hírfolyam. A mobilos élmény optimalizálása nem csak UX-szempontból fontos, de a keresőmotorok is előnyben részesítik a mobilbarát megoldásokat.
A hatékony készletkezelés valós idejű adatokon alapul: automatikus értesítés, ha egy termék fogyóban van, beépített raktárkezelő rendszer és egyszerű leltárfelvétel. Ezek mind csökkentik a túl- vagy alulkészletezés kockázatát.
A fizetési folyamat optimalizálása (checkout-optimalizálás) során törekedj az átláthatóságra: egyértelmű szállítási költségek, biztonságos fizetési lehetőségek és egy kattintással történő visszavonás támogatása mind növeli a konverziós arányt.
A SEO és az UX integrációjával olyan webáruházat kapsz, amely egyszerre vonzó a keresőmotorok számára és barátságos a felhasználóknak. Kulcsszóelemzéssel találd meg a releváns kifejezéseket, struktúráld megfelelően a tartalmat, és figyelj a betöltési sebességre.
Végül, ha gyors migrációra van szükséged – például platformváltáskor –, készíts részletes migrációs tervet: adatmentés, URL-átirányítás, SEO-audit és tesztelés egyaránt legyen része a folyamatnak. Így pár hét alatt gördülékenyen költözhetsz át anélkül, hogy komoly forgalomkiesést szenvednél el.