Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

Ha kisvállalkozóként Salgótarjánban vagy a környékén indítasz online jelenlétet, fontos, hogy profi, de mégis költséghatékony honlapot kapj. Egy SEO-barát arculat nemcsak szép logót és egységes színvilágot jelent, hanem a keresőoptimalizálás szemszögéből átgondolt oldalstruktúrát, címkézést és metaadat-kezelést is. Így a Google gyorsabban megtalálja a vállalkozásod weboldalát, és a helyi keresésekben (például “Salgótarján fodrász” vagy “Nógrád vármegye szerelő”) is elől fogsz szerepelni.

Reszponzív megoldások nélkül ma már nem érdemes honlapot tervezni. A mobilról, tabletről vagy asztali gépről érkező látogatók igénylik, hogy minden eszközön könnyen navigálhassanak. A rugalmas rácsrendszer és a képek megfelelő méretezése garantálja, hogy nem torzul el semmi, és gyorsan betöltődik az oldal.

Átlátható költségszerkezetet kínálunk: pontosan látod, mennyit fizetsz a grafikai tervezésért, a fejlesztésért és a karbantartásért. Többszintű csomagajánlatból választhatsz, így elkerülheted a rejtett díjakat. Az alapkínálatban benne vannak a következő fontos funkciók:
• kapcsolati űrlap és Google Térkép integráció
• bemutatkozó galéria vagy referenciamodul
• blogrész vagy hírlevél-feliratkozás
• Google Analytics és Search Console beállítások
• e-mail rendszer (SMTP) konfiguráció

Az express indulás keretében akár 2–3 hét alatt élőben láthatod a kész honlapot. Közben ügyelünk az adatbiztonságra: SSL tanúsítvány, rendszeres frissítések, erős jelszópolitika. A GDPR-előírások betartása érdekében adatkezelési tájékoztatót és sütikezelőt is beépítünk.

Sok vállalkozó esik abba a hibába, hogy túlzsúfolja a kezdőlapot, vagy épp ellenkezőleg, alulváltoztatja. Kerüld a lassú betöltést (képek optimalizálása!), az átláthatatlan menüt és a hiányzó call-to-action gombokat. A jó UX és SEO kéz a kézben jár: tartsd logikus felépítésűnek az oldalakat, használj releváns kulcsszavakat a címsorokban, és gondoskodj megfelelő belső linkstratégáról. Végül ne feledkezz meg az e-mail integrációról sem: a személyre szabott hírlevelek és értesítések növelik a visszatérő látogatók számát, és erősítik a márkahűséget.

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!