Ha Újpesten futtatod a vállalkozásod honlapját, fontos, hogy mindig tudd, milyen mutatókból olvashatsz ki valódi értéket. Egy átlátható weboldal-elemzés segít neked abban, hogy pontosan lásd, miben kell fejlődnöd, és hogyan növelheted a helyi forgalmat. Összegyűjtöttem öt KPI-t (kulcsteljesítmény-mutatót), amit mindig érdemes megnézned.
1. Teljes látogatószám (Sessions)
Ez az egyik legegyszerűbb, mégis nagyon erős mutató. Megmutatja, hogy adott időszakban hányszor indult el a weboldalad egy látogató által. Ha Újpesten futtatod a hirdetéseket, figyeld, hogy a helyi forgalom nő-e. Ha látod a kiugró csúcsokat, azok mögött könnyen állhat például sikeres Facebook-poszt vagy szórólapos terjesztés a Szent István téren.
2. Új és visszatérő látogatók aránya
A jó arány akkor alakul ki, ha a látogatóid több mint fele visszatérő. Ez jelzi, hogy szeretik, amit csinálsz, és újra rátalálnak a tartalmaidra. Újpesten belül különösen hasznos látni, mennyien ismerik fel a márkádat – erre a Google Analytics “Új vs. visszatérő” jelentése ad képet.
EXCELLENT Based on 8 reviews imre balog2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Félbehagyott lapot fejezett be nekünk. Szakértelemmel, türelemmel (hozzánk kell is) 🙂 profizmussal fejezte be a projektet. Mindenkinek javasolni tudjuk ! magyarország evvk2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Imre Balog2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Máté a legjobb, legtürelmesebb EVER. Pontos, olcsó és profi . Mindenkinek csak ajánlani tudom. Zsuzsi Kovács2024-07-17Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Csak ajánlani tudom Őket, a mai napig segítőkészek, hogyha bármi kérdésem lenne. Tamas Burtics2024-05-08Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Normális megbízható kis csapat. Odafigyelnek arra hogy mit kér az ember. Nem sajnálják az időt a terméked megtanulására. Csak ajánlani tudom Őket! KRISZTINA DR. HORVÁTH2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Fogorvosi rendelőm weboldalának elkészítésére, valamint online hirdetéseim kezelésére kértem fel Mátéékat. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, gyorsan és igényesen dolgoznak, a kapcsolattartás pedig egyedülálló. Tünde Sindel2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Profi munkát végeztek, nagyon elégedettek voltunk! Éva Ottné Békefi2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Weboldalamnak szükségessé vált megújítása, amire a PM Solutions csapatát kértem fel. Profin, az igényeimet szem előtt tartva készítették el új weboldalamat. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, valamint a sok plusz segítséggel, amit kaptam tőlük. Jó szívvel ajánlom őket! EDETO bútor és matrac szaküzlet Pécs
3. Visszafordulási arány (Bounce rate)
Ez az arány mutatja, hogy hányan hagyják el az oldalad anélkül, hogy másik aloldalt is megtekintenének. Ha magas a visszafordulási arány, lehet, hogy a szolgáltatásaid nem elég egyértelműek, vagy lassú a betöltés. Különösen a mobilos forgalomnál érdemes optimalizálni, hiszen sokan útközben böngésznek.
4. Átlagos munkamenet idő (Average session duration)
Megmutatja, mennyi ideig marad a látogató az oldalon. A hosszabb idő jellemzően azt jelzi, hogy érdekesnek találják a tartalmadat, akár a blogbejegyzéseid, akár a termékoldalaid kötik le a figyelmet.
5. Konverziós arány (Conversion rate)
Végül, de nem utolsó sorban: a konverzió. Lehet ez hírlevél-feliratkozás, árajánlatkérés vagy vásárlás. Ezt a mutatót mindig a fő célodhoz kell igazítani. Az Újpesti Akciók aloldalon például azt nézheted, hányan kattintanak a “Jelentkezem” gombra.
Ezek a KPI-k együtt olyan képet festenek, amiből könnyedén kiderül, hol kell finomhangolnod a stratégiád. Rendszeres ellenőrzéssel és célzott fejlesztésekkel gyorsan érezni fogod a fejlődést – akár Újpesten, akár más kerületben futtatod a kampányaidat.