Ha Újpesten futtatod a vállalkozásod honlapját, fontos, hogy mindig tudd, milyen mutatókból olvashatsz ki valódi értéket. Egy átlátható weboldal-elemzés segít neked abban, hogy pontosan lásd, miben kell fejlődnöd, és hogyan növelheted a helyi forgalmat. Összegyűjtöttem öt KPI-t (kulcsteljesítmény-mutatót), amit mindig érdemes megnézned.
1. Teljes látogatószám (Sessions)
Ez az egyik legegyszerűbb, mégis nagyon erős mutató. Megmutatja, hogy adott időszakban hányszor indult el a weboldalad egy látogató által. Ha Újpesten futtatod a hirdetéseket, figyeld, hogy a helyi forgalom nő-e. Ha látod a kiugró csúcsokat, azok mögött könnyen állhat például sikeres Facebook-poszt vagy szórólapos terjesztés a Szent István téren.
2. Új és visszatérő látogatók aránya
A jó arány akkor alakul ki, ha a látogatóid több mint fele visszatérő. Ez jelzi, hogy szeretik, amit csinálsz, és újra rátalálnak a tartalmaidra. Újpesten belül különösen hasznos látni, mennyien ismerik fel a márkádat – erre a Google Analytics “Új vs. visszatérő” jelentése ad képet.
KIVÁLÓ 15 vélemény alapján Közzétéve itt: Bertalan Németh2025-10-15A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon elégedett vagyok a honlappal és az egész hozzáállással! Gyors és megbízható csapat!Közzétéve itt: Alex Csonka2025-10-05A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon jó csapat!Közzétéve itt: Andras Lantos2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Gyorsan, jol es megbizhatoan dolgoznak, csak ajanlani tudom oket.Közzétéve itt: Fitness Open2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Tamas Szendelbacher2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Béla Szabolcs Gábor2025-09-27A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Profi csapat, szuper munkát végeztek gyorsan és rugalmasan!Közzétéve itt: valeria tari2025-09-27A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Mátéval való együttműködés igazi élmény volt. Pontosak, precízek, mindig tartják a határidőt, és mindenben maximálisan azt kaptam, amit szerettem volna. Az ár is teljesen rendben volt, abszolút megérte. Nagyon jó velük együtt dolgozni – szívből ajánlom mindenkinek!Közzétéve itt: imre balog2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Félbehagyott lapot fejezett be nekünk. Szakértelemmel, türelemmel (hozzánk kell is) 🙂 profizmussal fejezte be a projektet. Mindenkinek javasolni tudjuk !Közzétéve itt: magyarország evvk2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Imre Balog2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Máté a legjobb, legtürelmesebb EVER. Pontos, olcsó és profi . Mindenkinek csak ajánlani tudom.Igazolta: TrustindexA Trustindex hitelesített jelvénye az Egyetemes Bizalom Szimbóluma. Csak a legjobb vállalatok kaphatják meg a hitelesített jelvényt, akiknek az értékelése meghaladja a 4.5 értéket, az elmúlt 12 hónap vásárlói véleményei alapján. További információ
3. Visszafordulási arány (Bounce rate)
Ez az arány mutatja, hogy hányan hagyják el az oldalad anélkül, hogy másik aloldalt is megtekintenének. Ha magas a visszafordulási arány, lehet, hogy a szolgáltatásaid nem elég egyértelműek, vagy lassú a betöltés. Különösen a mobilos forgalomnál érdemes optimalizálni, hiszen sokan útközben böngésznek.
4. Átlagos munkamenet idő (Average session duration)
Megmutatja, mennyi ideig marad a látogató az oldalon. A hosszabb idő jellemzően azt jelzi, hogy érdekesnek találják a tartalmadat, akár a blogbejegyzéseid, akár a termékoldalaid kötik le a figyelmet.
5. Konverziós arány (Conversion rate)
Végül, de nem utolsó sorban: a konverzió. Lehet ez hírlevél-feliratkozás, árajánlatkérés vagy vásárlás. Ezt a mutatót mindig a fő célodhoz kell igazítani. Az Újpesti Akciók aloldalon például azt nézheted, hányan kattintanak a “Jelentkezem” gombra.
Ezek a KPI-k együtt olyan képet festenek, amiből könnyedén kiderül, hol kell finomhangolnod a stratégiád. Rendszeres ellenőrzéssel és célzott fejlesztésekkel gyorsan érezni fogod a fejlődést – akár Újpesten, akár más kerületben futtatod a kampányaidat.