Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

Ha Újpesten futtatod a vállalkozásod honlapját, fontos, hogy mindig tudd, milyen mutatókból olvashatsz ki valódi értéket. Egy átlátható weboldal-elemzés segít neked abban, hogy pontosan lásd, miben kell fejlődnöd, és hogyan növelheted a helyi forgalmat. Összegyűjtöttem öt KPI-t (kulcs­teljesítmény-mutatót), amit mindig érdemes megnézned.

1. Teljes látogatószám (Sessions)
Ez az egyik legegyszerűbb, mégis nagyon erős mutató. Megmutatja, hogy adott időszakban hányszor indult el a weboldalad egy látogató által. Ha Újpesten futtatod a hirdetéseket, figyeld, hogy a helyi forgalom nő-e. Ha látod a kiugró csúcsokat, azok mögött könnyen állhat például sikeres Facebook-poszt vagy szórólapos terjesztés a Szent István téren.

2. Új és visszatérő látogatók aránya
A jó arány akkor alakul ki, ha a látogatóid több mint fele visszatérő. Ez jelzi, hogy szeretik, amit csinálsz, és újra rátalálnak a tartalmaidra. Újpesten belül különösen hasznos látni, mennyien ismerik fel a márkádat – erre a Google Analytics “Új vs. visszatérő” jelentése ad képet.

3. Visszafordulási arány (Bounce rate)
Ez az arány mutatja, hogy hányan hagyják el az oldalad anélkül, hogy másik aloldalt is megtekintenének. Ha magas a visszafordulási arány, lehet, hogy a szolgáltatásaid nem elég egyértelműek, vagy lassú a betöltés. Különösen a mobilos forgalomnál érdemes optimalizálni, hiszen sokan útközben böngésznek.

4. Átlagos munkamenet idő (Average session duration)
Megmutatja, mennyi ideig marad a látogató az oldalon. A hosszabb idő jellemzően azt jelzi, hogy érdekesnek találják a tartalmadat, akár a blogbejegyzéseid, akár a termékoldalaid kötik le a figyelmet.

5. Konverziós arány (Conversion rate)
Végül, de nem utolsó sorban: a konverzió. Lehet ez hírlevél-feliratkozás, árajánlatkérés vagy vásárlás. Ezt a mutatót mindig a fő célodhoz kell igazítani. Az Újpesti Akciók aloldalon például azt nézheted, hányan kattintanak a “Jelentkezem” gombra.

Ezek a KPI-k együtt olyan képet festenek, amiből könnyedén kiderül, hol kell finomhangolnod a stratégiád. Rendszeres ellenőrzéssel és célzott fejlesztésekkel gyorsan érezni fogod a fejlődést – akár Újpesten, akár más kerületben futtatod a kampányaidat.

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!