Ha weboldalad teljesítményét a Salgótarjáni piacra hangolod, ezekre az öt kulcsmutatóra (KPI-re) érdemes mindig ránézned. Segítenek átlátni, hogy honnan érkeznek hozzád az érdeklődők, mit csinálnak az oldalon, és hol lehet még javítani a konverziókon.
1. Látogatószám (Sessions)
Ez a legegyszerűbb mutató, mégis alapvető: megmutatja, mennyien kattintottak be hozzád egy adott időszakban. Ha például Salgótarján környékén futtatod a Facebook-hirdetéseidet, ideális esetben az e régióból érkező munkamenetek száma növekszik. Kövesd hónapról hónapra, és figyeld a szezonális ingadozásokat (fesztiválok, ünnepek) is!
2. Új és visszatérő látogatók aránya
Az új látogatók számát úgy mérheted, hogy hányan pillantanak rá először a weboldalra, míg a visszatérőké azt mutatja, mennyi ember tette fel újra a lábát. A magas új látogatói arány arra utal, hogy sikerül érdekes tartalmat eljuttatnod hozzász, míg a stabil visszatérők csoportja a márkádba vetett bizalmat jelzi.
EXCELLENT Based on 8 reviews imre balog2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Félbehagyott lapot fejezett be nekünk. Szakértelemmel, türelemmel (hozzánk kell is) 🙂 profizmussal fejezte be a projektet. Mindenkinek javasolni tudjuk ! magyarország evvk2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Imre Balog2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Máté a legjobb, legtürelmesebb EVER. Pontos, olcsó és profi . Mindenkinek csak ajánlani tudom. Zsuzsi Kovács2024-07-17Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Csak ajánlani tudom Őket, a mai napig segítőkészek, hogyha bármi kérdésem lenne. Tamas Burtics2024-05-08Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Normális megbízható kis csapat. Odafigyelnek arra hogy mit kér az ember. Nem sajnálják az időt a terméked megtanulására. Csak ajánlani tudom Őket! KRISZTINA DR. HORVÁTH2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Fogorvosi rendelőm weboldalának elkészítésére, valamint online hirdetéseim kezelésére kértem fel Mátéékat. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, gyorsan és igényesen dolgoznak, a kapcsolattartás pedig egyedülálló. Tünde Sindel2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Profi munkát végeztek, nagyon elégedettek voltunk! Éva Ottné Békefi2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Weboldalamnak szükségessé vált megújítása, amire a PM Solutions csapatát kértem fel. Profin, az igényeimet szem előtt tartva készítették el új weboldalamat. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, valamint a sok plusz segítséggel, amit kaptam tőlük. Jó szívvel ajánlom őket! EDETO bútor és matrac szaküzlet Pécs
3. Visszafordulási arány (Bounce rate)
Amikor valaki belép az oldalra, és egyetlen aloldalt sem néz meg tovább, az egy visszafordulás. Ha ez az arány túl magas (például 70–80% körüli), az azt jelzi, hogy a tartalom vagy a felhasználói élmény nem elég vonzó. Próbálj meg minél relevánsabb belső linkeket tenni, és optimalizáld a tervezést mobilra is!
4. Átlagos oldalon eltöltött idő
Ez a mutató azt mutatja, mennyi időt töltenek el nálad az emberek átlagosan. Ha 30 másodpercnél rövidebb, könnyen lehet, hogy a tartalmad nem elég figyelemfelkeltő. Ellenben 2–3 perces átlag szép eredmény egy blogposzthoz vagy szolgáltatásleíráshoz. A hosszabb tartalmaknál használj tartalomjegyzéket, hogy ne veszítsd el az olvasót.
5. Konverziós ráta (Conversion rate) – különös tekintettel a helyi forgalomra
Végül, de nem utolsósorban: hány látogató teljesíti a célt (űrlapkitöltés, hírlevél-feliratkozás, vásárlás)? Ha például Salgótarján környékén egy helyi szolgáltatói oldalt üzemeltetsz, kövesd, hogy az organikus és a hirdetési forgalomból érkezők közül melyik csoport konvertál jobban. Egy havi összesítésből világosan láthatod, melyik csatornára érdemes ráhúzni a keretet.
Ezekkel az egyszerűen követhető KPI-kkel gyorsan átláthatod a weboldalad teljesítményét. Ne csak egyszer állj neki! Állíts be rendszeres jelentést (például havi dashboardot), és folyamatosan igazítsd hozzá marketinged Salgótarján igényeihez. Erfolg!