Mikor a weboldalad teljesítményét méred Pécsen, öt kulcsfontosságú KPI-t mindig érdemes szem előtt tartani. Ezekkel a mutatókkal pontos képet kapsz arról, hogyan viselkednek a látogatók, honnan érkeznek, és hol érdemes továbbfejleszteni az oldalad.
1. Látogatószám és egyedi látogatók (Sessions és Users)
Ez az egyik legegyszerűbb mutató, mégis alapvető: hány alkalommal töltötték be az oldaladat, és ebből hány egyedi felhasználó volt? Pécsen, ahol a helyi közönség meghatározó, fontos látni, hogy a Baranya megyei felhasználók közül hányan térnek vissza. Könnyen követheted a növekedést, illetve azt is, ha esetleg egy kampány csak átmenetileg hozott forgalmat.
2. Oldalon töltött idő és oldalonkénti lapletöltések
Nem elég, hogy sokan rákattintanak a honlapodra; azt is látni kell, mennyi időt töltenek ott. Ha átlagosan 30 másodpercnél kevesebbet böngésznek, lehet, hogy a tartalom nem elég vonzó. Az oldalletöltések száma pedig mutatja, hány aloldalt néznek meg egy-egy látogatás során – minél magasabb, annál elmélyültebb érdeklődés.
EXCELLENT Based on 8 reviews imre balog2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Félbehagyott lapot fejezett be nekünk. Szakértelemmel, türelemmel (hozzánk kell is) 🙂 profizmussal fejezte be a projektet. Mindenkinek javasolni tudjuk ! magyarország evvk2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Imre Balog2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Máté a legjobb, legtürelmesebb EVER. Pontos, olcsó és profi . Mindenkinek csak ajánlani tudom. Zsuzsi Kovács2024-07-17Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Csak ajánlani tudom Őket, a mai napig segítőkészek, hogyha bármi kérdésem lenne. Tamas Burtics2024-05-08Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Normális megbízható kis csapat. Odafigyelnek arra hogy mit kér az ember. Nem sajnálják az időt a terméked megtanulására. Csak ajánlani tudom Őket! KRISZTINA DR. HORVÁTH2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Fogorvosi rendelőm weboldalának elkészítésére, valamint online hirdetéseim kezelésére kértem fel Mátéékat. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, gyorsan és igényesen dolgoznak, a kapcsolattartás pedig egyedülálló. Tünde Sindel2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Profi munkát végeztek, nagyon elégedettek voltunk! Éva Ottné Békefi2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Weboldalamnak szükségessé vált megújítása, amire a PM Solutions csapatát kértem fel. Profin, az igényeimet szem előtt tartva készítették el új weboldalamat. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, valamint a sok plusz segítséggel, amit kaptam tőlük. Jó szívvel ajánlom őket! EDETO bútor és matrac szaküzlet Pécs
3. Visszafordulási arány (Bounce Rate)
Ez az arány azt mutatja meg, hány százalékban távoznak a felhasználók anélkül, hogy bármilyen interakciót végeznének. Ha Pécsen vagy a környékeden különösen magas (például 70% fölött), érdemes átgondolni a kezdőlapon elhelyezett üzeneteket, a design-t és a felhívásokat (CTA-kat).
4. Konverziós arány
Akár egy online űrlap kitöltéséről, hírlevél-feliratkozásról vagy vásárlásról van szó, a konverziók követése a profit és a megtérülés záloga. Állíts be világos célt a Google Analyticsben vagy más eszközben, és figyeld, hogy a Pécsre célzott kampányok mekkora arányban hoznak tényleges eredményt.
5. Forgalmi források (Traffic Sources)
Fontos tudni, hogy a látogatók honnan jönnek: keresőből (organikus), közösségi médiából, fizetett hirdetésből vagy más webhelyekről. Ha például a helyi Facebook-csoportok hozzák a legtöbb látogatót, érdemes erősíteni ott a jelenlétedet. Ugyanígy, ha a Google Ads kampányaid nem hoznak minőségi forgalmat, finomhangolással javíthatsz a megtérülésen.
Ezeknek a KPI-knak a rendszeres követésével folyamatosan fejlesztheted a pécsi (és környékbeli) közönséged elköteleződését, optimalizálhatod a tartalmaidat, és növelheted a bevételeidet. Ne feledd: a weboldalad kijelzi az irányt, de csak akkor, ha figyeled a megfelelő mérőszámokat!