Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

Gondoltál már arra, hogy Kispesten is profi Google-hirdetésekkel turbózd fel a vállalkozásodat, de nem tudod, hogyan állj neki a költségkeret-tervezésnek? Ebben a blogposztban végigvezetlek a legfontosabb lépéseken, hogy ne csak hatékonyan költsd el a pénzed, hanem az elvárt megtérülést is biztosan elérd.

Először is tisztázzuk a célodat. Szeretnél több weboldal-látogatót, telefonos ajánlatkérést vagy akár üzletbejárást generálni Kispesten? A kampány célja határozza meg a napi és havi büdzsét. Ha például havi tíz új ajánlatkérést célzol meg, érdemes visszafelé számolni: mennyiért tudsz egy leadet szerezni? Így könnyebben belőheted a maximális CPA-t (cost per action), és összeáll a havi költségkereted.

Másodszor foglalkozz a lokális beállításokkal. Kispesten – épp úgy, mint a többi kerületben – speciális verseny alakulhat ki a kulcsszavakért. Érdemes a “Kispest + szolgáltatásod” kulcsszópárokat beállítani, illetve a földrajzi célzást úgy finomhangolni, hogy a hirdetésed csak a VIII. kerületben, vagy adott sugárban jelenjen meg. Ez csökkenti a felesleges kattintásokat, így hatékonyabban használod a költségkereted.

Harmadszor vázolok egy rövid stratégiát a költségkeret elosztásához. Oszd fel a havi büdzsét heti vagy akár napi szintre, és figyeld a teljesítményt. Az első héten ruházz be kicsit többet a tesztelésre: próbálj ki több hirdésszöveget és kulcsszóvariánst. A következő hetekben csökkentsd azokét a kulcsszavakéit, amelyek nem hoznak eredményt, és vezesd át a megtakarított összeget a jól teljesítő felületekre. Ne feledd a Google intelligens ajánlattételi stratégiáit (például cél-CPA vagy maximális konverzió), ezek sokat segíthetnek a költségoptimalizálásban.

Végül mérj és optimalizálj folyamatosan. Havonta nézd át a kulcsszavak, hirdetésszövegek és helyszíni célzás statisztikáit. Ha túl magas a CPC, gondold újra a kulcsszólistát; ha alacsony a konverziós arány, tesztelj új landing oldalt vagy frissítsd a hirdetési üzeneted. Így biztosíthatod, hogy Kispest legagresszívabb piacán is a lehető legjobb megtérülést érd el.

A profi Google-hirdetéskezelés ott kezdődik, hogy átlátható és reális költségkeretet állítasz be – így nem csak spórolsz, de garantáltan hozni fogja az elvárt eredményeket is. Sok sikert a tervezéshez!

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!