Miután igénybe vetted a szakértői weboldal tanácsadást Szegeden, érdemes átgondolni, hogyan áll össze a költség-haszon elemzés folyamata, hogy világosan lásd, megérte-e a befektetés. Tehát hogyan kezdj neki a lépéseknek?
1. Célkitűzések meghatározása
Először is fogalmazd meg egyértelműen, mit szeretnél elérni a weboldaladdal. Növekvő látogatószám? Több értékesítés? Erősödő márkaismertség Csongrád-Csanád megyében? Ha tiszták a célok, a következő lépésben pontosabban tudsz számolni.
2. Ráfordítások feltérképezése
Itt sorold fel a közvetlen és közvetett költségeket. A tanácsadás díja, a weboldal fejlesztési költsége, design- vagy marketingköltségek, valamint az esetleges tréningek díjai. Ne feledd belekalkulálni az időráfordítást sem, hiszen a te időd is pénzben mérhető.
EXCELLENT Based on 8 reviews imre balog2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Félbehagyott lapot fejezett be nekünk. Szakértelemmel, türelemmel (hozzánk kell is) 🙂 profizmussal fejezte be a projektet. Mindenkinek javasolni tudjuk ! magyarország evvk2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Imre Balog2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Máté a legjobb, legtürelmesebb EVER. Pontos, olcsó és profi . Mindenkinek csak ajánlani tudom. Zsuzsi Kovács2024-07-17Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Csak ajánlani tudom Őket, a mai napig segítőkészek, hogyha bármi kérdésem lenne. Tamas Burtics2024-05-08Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Normális megbízható kis csapat. Odafigyelnek arra hogy mit kér az ember. Nem sajnálják az időt a terméked megtanulására. Csak ajánlani tudom Őket! KRISZTINA DR. HORVÁTH2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Fogorvosi rendelőm weboldalának elkészítésére, valamint online hirdetéseim kezelésére kértem fel Mátéékat. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, gyorsan és igényesen dolgoznak, a kapcsolattartás pedig egyedülálló. Tünde Sindel2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Profi munkát végeztek, nagyon elégedettek voltunk! Éva Ottné Békefi2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Weboldalamnak szükségessé vált megújítása, amire a PM Solutions csapatát kértem fel. Profin, az igényeimet szem előtt tartva készítették el új weboldalamat. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, valamint a sok plusz segítséggel, amit kaptam tőlük. Jó szívvel ajánlom őket! EDETO bútor és matrac szaküzlet Pécs
3. Előnyök azonosítása
Mi mindent nyertél a tanácsadással? javult a keresőoptimalizálás, célzottabb lett a tartalomstratégia, gyorsabb a betöltési sebesség, jobb felhasználói élmény. Ezek a javulások hosszú távon több ügyfelet és nagyobb bevételt hozhatnak.
4. Mennyiségi becslés
Ha lehet, számszerűsíts minden előnyt és költséget. Például a látogatószám 20%-os növekedése havonta plusz 1,5 millió forintos bevételnövekedést jelenthet. A költségeket is pontosan add össze, hogy a mérlegelés tényleges adatokon alapuljon.
5. Összehasonlítás és nettó haszon
Vond ki a teljes költséget a teljes haszonból. Ha a különbség pozitív, nyersz a befektetéseddel. Gyakorlatban ez azt mutatja, hogy a szakértői tanácsadás megtérülése meghaladta a ráfordításokat, tehát van igazolt profit.
6. Érzékenységvizsgálat
Próbálj ki több forgatókönyvet: mi történik, ha a látogatószám csak 10%-kal nő, vagy ha a fejlesztési költségek váratlanul megugranak? Így könnyebben felkészülhetsz a kockázatokra és döntéseket hozhatsz vészforgatókönyv esetén.
7. Döntés és javaslatok
Az elemzés után világos lesz, hogy érdemes-e további fejlesztéseket vagy marketingkampányokat indítani. Ha a pozitív nettó eredmény jelentős, bátran bővítheted a stratégiát Szeged környékén – akár új szolgáltatások bevezetésével, akár célzott online hirdetésekkel.
Összefoglalva: a költség-haszon elemzés lépésein végighaladva objektív képet kapsz arról, érdemes-e folytatni a szakértői weboldal tanácsadásban javasolt fejlesztéseket. Így tudod mérni, mennyire hozza vissza a befektetett időt és pénzt a vállalkozásod.