Képzeld el, hogy pontosan látod, hogyan találnak rád a tatabányai látogatók, melyik aloldaladat nézik legtöbben, és hol akadnak el a vásárlás vagy az ajánlatkérés előtt. A weboldal elemzés nem pusztán számok halmaza: ha okosan használod, versenyelőnyhöz juttat a Komárom-Esztergom megyei piacon.
Első lépésként tisztázd a céljaidat. Mit szeretnél: több leadet gyűjteni, hírlevél-feliratkozót, webshop-vásárlót? Ezekhez igazítsd a KPI-idet (munkanapokon érkező forgalom, konverziós arány, visszafordulási ráta stb.). Ha tudod, mit vársz el a weboldaltól, könnyebb lesz észrevenni a javítási pontokat.
A következő állomás a forgalmi források részletes vizsgálata. Google Analyticsben jelöld ki a Tatabánya környéki látogatókat, nézd meg, érdemes-e erősebben célzott Facebook- vagy Google Ads-kampányokkal megjelenned. A helyi csoportokban osztott posztok, fórumok vagy blogbejegyzések komoly forgalmat hozhatnak, ha valóban releváns a tartalmad.
KIVÁLÓ 15 vélemény alapján Közzétéve itt: Bertalan Németh2025-10-15A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon elégedett vagyok a honlappal és az egész hozzáállással! Gyors és megbízható csapat!Közzétéve itt: Alex Csonka2025-10-05A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon jó csapat!Közzétéve itt: Andras Lantos2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Gyorsan, jol es megbizhatoan dolgoznak, csak ajanlani tudom oket.Közzétéve itt: Fitness Open2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Tamas Szendelbacher2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Béla Szabolcs Gábor2025-09-27A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Profi csapat, szuper munkát végeztek gyorsan és rugalmasan!Közzétéve itt: valeria tari2025-09-27A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Mátéval való együttműködés igazi élmény volt. Pontosak, precízek, mindig tartják a határidőt, és mindenben maximálisan azt kaptam, amit szerettem volna. Az ár is teljesen rendben volt, abszolút megérte. Nagyon jó velük együtt dolgozni – szívből ajánlom mindenkinek!Közzétéve itt: imre balog2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Félbehagyott lapot fejezett be nekünk. Szakértelemmel, türelemmel (hozzánk kell is) 🙂 profizmussal fejezte be a projektet. Mindenkinek javasolni tudjuk !Közzétéve itt: magyarország evvk2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Imre Balog2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Máté a legjobb, legtürelmesebb EVER. Pontos, olcsó és profi . Mindenkinek csak ajánlani tudom.Igazolta: TrustindexA Trustindex hitelesített jelvénye az Egyetemes Bizalom Szimbóluma. Csak a legjobb vállalatok kaphatják meg a hitelesített jelvényt, akiknek az értékelése meghaladja a 4.5 értéket, az elmúlt 12 hónap vásárlói véleményei alapján. További információ
Nézd meg a felhasználói útvonalakat is: melyik oldalra érkeznek, hol töltenek a legtöbb időt, melyik pontnál hagyják el a honlapot. Ha például a “Szolgáltatások” aloldalon sokan kimennek, akkor gondold át a struktúrát, a Call to Action gombok elhelyezését, vagy frissítsd a szöveget egy erősebb ajánlattal.
A Hőtérkép (Hotjar vagy hasonló eszköz) segít megérteni, hova kattintanak legtöbben, hogyan görgetnek. Így könnyen kiderül, melyik elem vonzza a figyelmet, és hol szükséges új link, űrlap vagy képi megjelenés.
Ne feledkezz meg az A/B tesztekről sem! Készíts kétféle gombszínt, címet vagy képet, és mérd meg, melyik hoz többet. Egy Apró módosítás – más hangnem, más kép – máris növelheti a konverziót.
Végül állíts be rendszeres riportokat, havi vagy negyedéves bontásban. Így követheted az előrehaladást, és időben reagálhatsz, ha valami nem működik. A tatabányai és a környékbeli internetezők szokásai akár szezonálisan is változhatnak, szóval az adatelemzést vezesd be a napi rutinba.
Összefoglalva: tűzd ki a céljaidat, kövesd nyomon a forgalmat, vizsgáld a felhasználói viselkedést, és tesztelj folyamatosan. Így biztosíthatod, hogy a weboldalad a lehető legtöbbet hozza ki a helyi közönségedből. Hajrá!