Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

Képzeld el, hogy pontosan látod, hogyan találnak rád a tatabányai látogatók, melyik aloldaladat nézik legtöbben, és hol akadnak el a vásárlás vagy az ajánlatkérés előtt. A weboldal elemzés nem pusztán számok halmaza: ha okosan használod, versenyelőnyhöz juttat a Komárom-Esztergom megyei piacon.

Első lépésként tisztázd a céljaidat. Mit szeretnél: több leadet gyűjteni, hírlevél-feliratkozót, webshop-vásárlót? Ezekhez igazítsd a KPI-idet (munkanapokon érkező forgalom, konverziós arány, visszafordulási ráta stb.). Ha tudod, mit vársz el a weboldaltól, könnyebb lesz észrevenni a javítási pontokat.

A következő állomás a forgalmi források részletes vizsgálata. Google Analyticsben jelöld ki a Tatabánya környéki látogatókat, nézd meg, érdemes-e erősebben célzott Facebook- vagy Google Ads-kampányokkal megjelenned. A helyi csoportokban osztott posztok, fórumok vagy blogbejegyzések komoly forgalmat hozhatnak, ha valóban releváns a tartalmad.

Nézd meg a felhasználói útvonalakat is: melyik oldalra érkeznek, hol töltenek a legtöbb időt, melyik pontnál hagyják el a honlapot. Ha például a “Szolgáltatások” aloldalon sokan kimennek, akkor gondold át a struktúrát, a Call to Action gombok elhelyezését, vagy frissítsd a szöveget egy erősebb ajánlattal.

A Hőtérkép (Hotjar vagy hasonló eszköz) segít megérteni, hova kattintanak legtöbben, hogyan görgetnek. Így könnyen kiderül, melyik elem vonzza a figyelmet, és hol szükséges új link, űrlap vagy képi megjelenés.

Ne feledkezz meg az A/B tesztekről sem! Készíts kétféle gombszínt, címet vagy képet, és mérd meg, melyik hoz többet. Egy Apró módosítás – más hangnem, más kép – máris növelheti a konverziót.

Végül állíts be rendszeres riportokat, havi vagy negyedéves bontásban. Így követheted az előrehaladást, és időben reagálhatsz, ha valami nem működik. A tatabányai és a környékbeli internetezők szokásai akár szezonálisan is változhatnak, szóval az adatelemzést vezesd be a napi rutinba.

Összefoglalva: tűzd ki a céljaidat, kövesd nyomon a forgalmat, vizsgáld a felhasználói viselkedést, és tesztelj folyamatosan. Így biztosíthatod, hogy a weboldalad a lehető legtöbbet hozza ki a helyi közönségedből. Hajrá!

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!