Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

Az első lépés mindig a kulcsszókutatás. Gondold át, milyen kifejezésekre keresnek rá Angyalföldön élők vagy a kerület iránt érdeklődők: „Angyalföld weboldal készítés”, „kerületi szolgáltatások Budapest 13. kerület” és hasonlók. Használj Google Kulcsszótervezőt, Ubersuggestet vagy más ingyenes eszközt, és válassz olyan szavakat, amelyeknek megfelelő a keresési mennyisége, de a verseny sem túl erős.

Miután megvannak a kulcsszavaid, jöhet a technikai alapozás. Ellenőrizd a webhelyed szerkezetét: legyen logikus URL-struktúra (például www.pelda.hu/angyalfold-szolgaltatas), használj SSL-tanúsítványt a biztonságos kapcsolatért, és győződj meg róla, hogy a robots.txt fájl megengedi a keresőrobotok bejárását. Készíts XML oldaltérképet, és küldd be a Google Search Console-ba – így a Google gyorsabban megtalálja és indexeli az oldalaidat.

Ezután fókuszálj az on-page tényezőkre. Minden aloldalon legyen egyedi, releváns meta-cím és leírás: ezekkel növeled a kattintási arányt a találati listán. A címsorokat (H1–H3) is optimalizáld: a fő kulcsszó kerüljön H1-be, a kapcsolódók pedig az alsóbb szintekre. Ügyelj arra, hogy minden képhez adj alt-tagot, és a fájlnevek is tükrözzék a tartalmat.

Következő állomás a tartalomépítés. Írj értékes, helyi jellegű cikkeket Angyalföldről: mutass be nevezetességeket, helyi eseményeket vagy üzleteket. Ezzel nem csak a látogatókat kötöd le, de a keresők is szeretik a jól strukturált, hasznos szöveget. Törekedj legalább 800–1000 szavas, informatív blogbejegyzésekre, ahol természetesen szerepelnek a kulcsszavaid.

Ne hagyd ki a helyi SEO-t sem! Regisztráld vállalkozásodat a Google Cégem szolgáltatásban, pontosítsd az adatokat (cím, nyitvatartás, telefonszám), és gyűjts valós értékeléseket. Ez sokat dob a helyi keresési rangsoron.

Végül optimalizáld a weboldalt mobilra és sebességre. Használj reszponzív dizájnt, tömörítsd a képeket, és minimalizáld a felesleges pluginokat. A Google PageSpeed Insights segítségével ellenőrizheted, mely pontokon lehet még javítani.

Ne feledd a folyamatos mérés fontosságát: állíts be célokat Google Analyticsben, és rendszeresen nézd át a statisztikákat. Így kiderül, mely tartalmak teljesítenek jól, hol kell finomhangolni. Ezzel a lépésről lépésre felépített módszerrel az Angyalföldre pozícionált weboldalad jó eséllyel ér el előkelő helyet a keresőkben, és több helyi látogatót vonz majd.

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!