Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

1. Ismerd meg a célcsoportod és tervezz ügyfélutat
Először is ülj le a potenciális vásárlóddal: milyen problémákat szeretne megoldani, milyen utat jár be a termék megtalálásától a rendelésig? Rajzold fel ezt a felhasználói élményt, hogy minden lépésnél tudd, mit kell kínálnod neki a bizalom és a döntés gyorsítása érdekében.

2. Reszponzív, felhasználóbarát dizájn
Ma már alapkövetelmény, hogy mobilon, tableten és asztali gépen is zökkenőmentes legyen a vásárlás. Válassz könnyen átlátható layoutot, letisztult menüstruktúrát és olyan betűméreteket, amik minden eszközön olvashatók. Egy jól eltalált dizájn növeli a konverziód esélyét.

3. SEO-alapok és helyi láthatóság
Tatabánya és Komárom-Esztergom környéke számára érdemes helyi kulcsszavakkal optimalizálni a címsorokat, meta leírásokat és a tartalmaidat. Így jobban megtalálnak a keresőkben – nem csak az országos, de a környékbeli vevőkörödben is.

4. Profi funkciók és automatizmusok
Integrálj olyan funkciókat, mint készletkövetés valós időben, dinamikus ajánlórendszer és hírlevél-feliratkozás. Használj automatizált fizetési és szállítási modulokat, hogy ne kelljen manuálisan feldolgoznod minden rendelést, és a vásárlók azonnal visszajelzést kapjanak.

5. Checkout-optimalizálás
Minimalizáld a lépésszámot a kosártól a fizetésig, kerüld a kötelező regisztrációt, kínálj vendégvásárlást. Tüntesd fel jól láthatóan a szállítási díjakat, feltételeket és a visszaküldési lehetőségeket. Egy egyszerű, átlátható checkout drasztikusan csökkenti a kosárelhagyást.

6. Biztonsági protokollok és átlátható költségszerkezet
Használj SSL-tanúsítványt és PCI DSS-kompatibilis fizetési megoldásokat. Tüntesd fel egyértelműen a termékárakat, szállítási díjakat és az esetleges extra költségeket a kosárnál. A vásárlók értékelik, ha előre tudják, mennyit fizetnek.

7. Gyors express indulás és folyamatos fejlesztés
Indítás után ne állj meg: tesztelj A/B-szondázásokkal különböző design- és ajánlatvariánsokat. Gyűjts visszajelzéseket Tatabánya környéki vásárlóktól, és építsd be a tapasztalatokat. Egy jól bejáratott, gyorsan induló webáruház már a kezdetektől konverzióbarát, és folyamatosan képes növelni az eladásokat.

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!