Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

Ha már eldőlt, hogy váltani akarsz egy modernebb webáruház-platformra Hegyvidéken, érdemes jól felépített lépésekkel nekilátni a gyors migrációnak. Íme, hogyan hozhatod ki a legtöbbet rövid idő alatt:

1. Alapos felmérés és tervezés
Elsőként térképezd fel, hol tartasz most: termékkategóriák, partnerek, készletnyilvántartás. Készíts részletes projekttervet határidőkkel, felelősökkel, és dönts a migrációs eszközökről – például automatikus adatátvitelről és API-kapcsolatokról.

2. Rendelési folyamat gyorsítása
Tömörítsd a kosár és a fizetési oldal közti utat: használd a lépésenkénti folyamatjelzőt, autókitöltést a visszatérő vásárlóknak, és akár egy kattintásos fizetést. Így csökken az elhagyott kosarak aránya.

3. Upsell és cross-sell technikák
Építs be intelligens ajánlómodult: a termékoldalon jelenjenek meg kiegészítők, a kosárnál pedig csomagajánlatok. Egy jól időzített upsell popup 10–20 százalékkal is megdobhatja az átlagos kosárértéket.

4. Többnyelvű árképzés
Ha a Hegyvidék mellett külföldről is érkeznek vásárlók, fontold meg több pénznem és nyelv támogatását. Az árakat automatizáltan frissítheted napi árfolyam alapján, a lefordított felületekről pedig nő a konverziós arány.

5. Automata e-mail kampányok
Állíts be elhagyott kosár értesítőket, visszatérő vásárlói kedvezménykupont és termékajánló hírleveleket. Egy jól megírt automatikus e-mail-sorozat akár 15–25 százalékkal is növelheti a bevételeket.

6. Mobil app integráció
Gondolkodj PWA-ban vagy natív applikációban, hogy a vásárlók könnyedén böngészhessék a kínálatot útközben. A push értesítések személyre szabott ajánlatokkal további forgalmat generálnak.

7. Hatékony készletkezelés
Valós idejű raktárkészlet-frissítés, automata újrarendelési riasztások és integráció a nagykereskedőkkel minimalizálja a készlethiány miatti eladáskiesést.

8. Checkout-optimalizálás
Minimalizáld a kötelező mezők számát, kínálj több fizetési és szállítási opciót, valamint helyezd el a bizalmi elemeket – ügyfélvéleményeket és biztonsági tanúsítványokat – a fizetés gomb közelébe.

9. SEO és UX együttműködés
Migráció során tartsd meg a SEO-barát URL-eket, metaadatokat és átirányításokat. Optimalizáld a betöltési sebességet, a reszponzív dizájnt és a könnyen átlátható navigációt a jobb felhasználói élményért.

Ha ezeket a lépéseket követed, a meglévő platformról való gyors migráció gördülékenyen zajlik, és egy innovatív, ügyfélközpontú webáruházat kapsz végeredményül. Sok sikert a fejlesztéshez!

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!