Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

Ha szeretnél a győri látogatók és a keresőmotorok szemében is erősebb weboldalt építeni, a belső linkelés az egyik leghatékonyabb fegyvered. A jól megtervezett belső struktúra nemcsak a Google-botok számára mutatja meg, melyik tartalmaid a legfontosabbak, de a felhasználóknak is könnyebb eligazodni a szolgáltatásaid és a blogposztjaid között.

Először is gondold át az oldalszerkezetedet. Készíts hierarchiát: legyen egy átlátható főmenü (pl. „Szolgáltatások”, „Rólunk”, „Blog”), alatta pedig almappák, ahol tematikusan csoportosítod a bejegyzéseket. Ha például a „Weboldal készítés Győr” a kiemelt szolgáltatásod, ide irányíts minden olyan tartalmat, ami a helyi SEO-ról, reszponzív dizájnról vagy gyors betöltésről szól. Így kialakul egy ún. silo-struktúra, ami erősíti az oldalad tematikus relevanciáját.

A következő lépés az anchor textek tudatos használata. Kerüld az általános „kattints ide” kifejezést, és inkább írj konkrét horgonyszöveget: „Győr-Moson-Sopron megyei weboldal optimalizálás” vagy „seo barát weboldal készítés”. Ez segít a keresőnek eldönteni, milyen kulcsszóra szeretnéd rangsorolni az adott aloldalt.

Ne feledkezz meg a navigációs elemekről sem: a breadcrumbs (morzsaútvonal) bevezetése javítja a felhasználói élményt, és a Google is értékeli, ha a látogatók könnyen visszaléphetnek a felsőbb kategóriákhoz. Egy jól felépített menü és lábléc linkjei tovább erősítik a belső hálózatodat.

Győr-specifikus oldalak esetén érdemes egymásra mutató linkeket kialakítani a városról szóló blogposzt és a helyi referenciák között. Ha posztolsz például „5 tipp a gyors honlapbetöltéshez Győrben” címmel, linkelj vissza egy általánosabb oldalra, ahol a reszponzív tervezésről írsz, illetve előrefele mutató linkkel irányítsd a látogatót egy „Webshop fejlesztés Győr-Moson-Sopron megyében” aloldalra.

Végül rendszeresen ellenőrizd a belső linkeket SEO-eszközökkel (például Google Search Console vagy Screaming Frog). Így kiszűrheted a törött hivatkozásokat és optimalizálhatod a linkmélységet: ideális esetben egy fontos aloldal legfeljebb három kattintásra legyen a kezdőlaptól. Ha ezeket a stratégiákat követed, nemcsak a keresők, de a helyi ügyfelek is könnyebben megtalálják majd a szolgáltatásaidat Győr-Moson-Sopron megyében.

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!