Azonnali riportunkban megmutatom, hogyan zajlik egy weboldal elemzés Hegyvidéken villámgyorsan, hogy már aznap kézhez kapd a legfontosabb eredményeket és fejlesztési javaslatokat. Te sem szereted a hosszas várakozást, ugye? Akkor nézzük végig lépésről lépésre, hogyan készül el egy expressz riport.
Elsőként automatikus adatgyűjtést indítunk be. Ehhez a Google Analytics, a Search Console és néhány külső SEO-eszköz (például Ahrefs vagy SEMrush) API-ját hívjuk meg, hogy percek alatt összegyűljön a látogatóforgalom, a kulcsszavas pozíciók és a főbb technikai mutatók. Miközben ezek futnak a háttérben, átfutjuk a weboldal kódját és szerkezetét: HTML-hierarchia, metacímkék, ALT attribútumok. Semmi papírmunka, csak a szerverkliens közti párhuzamos feldolgozás.
Következő lépésben kézhez kapjuk a betöltési idők részletes bontását. Itt a PageSpeed Insights és a Lighthouse mérőszámai segítenek gyorsan felismerni a legnagyobb lassító tényezőket: túl nagy képek, nem tömörített JS/CSS, hiányzó cache-vezérlők. A Hegyvidéken működő kisebb vállalkozásoknak különösen fontos a villámgyors mobilélmény, hiszen az itt élők nagy része telefonról böngészik.
KIVÁLÓ 15 vélemény alapján Közzétéve itt: Bertalan Németh2025-10-15A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon elégedett vagyok a honlappal és az egész hozzáállással! Gyors és megbízható csapat!Közzétéve itt: Alex Csonka2025-10-05A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon jó csapat!Közzétéve itt: Andras Lantos2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Gyorsan, jol es megbizhatoan dolgoznak, csak ajanlani tudom oket.Közzétéve itt: Fitness Open2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Tamas Szendelbacher2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Béla Szabolcs Gábor2025-09-27A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Profi csapat, szuper munkát végeztek gyorsan és rugalmasan!Közzétéve itt: valeria tari2025-09-27A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Mátéval való együttműködés igazi élmény volt. Pontosak, precízek, mindig tartják a határidőt, és mindenben maximálisan azt kaptam, amit szerettem volna. Az ár is teljesen rendben volt, abszolút megérte. Nagyon jó velük együtt dolgozni – szívből ajánlom mindenkinek!Közzétéve itt: imre balog2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Félbehagyott lapot fejezett be nekünk. Szakértelemmel, türelemmel (hozzánk kell is) 🙂 profizmussal fejezte be a projektet. Mindenkinek javasolni tudjuk !Közzétéve itt: magyarország evvk2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Imre Balog2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Máté a legjobb, legtürelmesebb EVER. Pontos, olcsó és profi . Mindenkinek csak ajánlani tudom.Igazolta: TrustindexA Trustindex hitelesített jelvénye az Egyetemes Bizalom Szimbóluma. Csak a legjobb vállalatok kaphatják meg a hitelesített jelvényt, akiknek az értékelése meghaladja a 4.5 értéket, az elmúlt 12 hónap vásárlói véleményei alapján. További információ
Ezt követően UX-szempontokat is beemelünk az értékelésbe. Minden oldalról készítünk képernyőfelvételt, hogy lásd, hogyan navigálnak rajta a látogatók. Áttekintjük a főbb konverziós pontokat: kapcsolatfelvételi űrlap, árajánlatkérés gomb, hírlevél-feliratkozás. Ha valamelyik elem elvész a dizájnban vagy nincs elég hangsúlyos, azonnal javaslunk alternatív elrendezést és CTA-stílust.
Az utolsó fázisban összeállítjuk a riportot: egy letisztult dokumentumba rendezzük az összes gyűjtött adatot, vizualizációt (diagramokat, képernyőképeket) és konkrét, priorizált teendőlistát. Így három-négy órán belül elkészülsz a teljes áttekintéssel, és máris belevághatsz a fejlesztésbe.
Ezzel a módszerrel nemcsak időt spórolsz, de a weboldalad működése is gyorsabban hozza a várt eredményeket. Hegyvidéken, ahol a piacon a helyi jelenlét számít, egy profi, optimalizált weboldal igazi versenyelőny lehet. Kezdd el az expressz riportot, és lásd, milyen gyorsan változik majd a látogatottság és a konverziós arány!