Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

Amikor átnézted a weboldalad elemzési eredményeit, a következő lépés az akcióterv összeállítása. Ez a folyamat nemcsak azt mutatja meg, mit kell kijavítani, hanem azt is, hogy milyen sorrendben és hogyan érdemes belefogni a munkába. Pesterzsébeten, ahol egyre többen keresnek online szolgáltatásokat, különösen fontos, hogy jól strukturált, lépésről lépésre követhető tervet hozz létre. Így nemcsak gyorsabban elérheted a kitűzött célokat, hanem folyamatosan mérhető eredményeket is produkálsz.

Elsőként foglald össze az elemzés legfontosabb megállapításait. Készíts rövid listát arról, melyik oldal teljesít gyengén, hol magas a visszafordulási arány, milyen tartalmi vagy technikai hiányosságokra bukkantál. Például: a főoldal betöltése lassú, a szolgáltatási aloldal nem tartalmaz elegendő kulcsszót, és a blogbejegyzések frissítése hónapok óta elmarad. Ezeket a pontokat rendezd fontosság szerint – így később könnyű lesz priorizálni a teendőket.

Második lépésként határozd meg a rövid és hosszú távú célokat. Rövid távon javíthatsz a betöltési sebességen, optimalizálhatod a meta leírásokat, valamint frissítheted a legfontosabb oldalak tartalmát. Hosszú távon viszont érdemes építeni egy rendszeres blognaptárat, bevezetni egy átfogó SEO-stratégiát, vagy akár felmérni a konkurenciát Pesterzsébeten belül. Írd le, melyik célt mikorra szeretnéd elérni, és rendelj hozzá felelősöket, határidőket.

Harmadik lépésként dolgozd ki a konkrét tevékenységeket. Minden feladatnál jelöld meg, milyen erőforrást igényel (idő, eszköz, szakértő), és adj hozzá becsült költségkeretet. Például: “Weboldal sebességoptimalizálása – 3 óra munka, 1 fejlesztő – kb. 30 000 Ft”, “Kulcsszókutatás és metaadatok frissítése – 2 óra, 1 SEO-specialista – kb. 20 000 Ft”. Így már könnyebb lesz nyomon követni a haladást és a költségvetést.

Végül ne felejts el rendszeres kontrollpontokat beiktatni: havonta, negyedévente vagy félévente értékeld a státuszt, mérd az organikus forgalmat, a konverziókat és a visszafordulási arányt. Ezzel folyamatosan finomíthatod az akciótervet, és időben korrigálhatod az irányt. Így lesz igazán hatékony a weboldalad fejlesztése Pesterzsébet online piacán. sikeres munkát!

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!