Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

Miután alaposan átvizsgáltad a weboldalad forgalmi adatait, konverzióit és felhasználói viselkedését, ideje akciótervet készíteni. Íme egy lépésről lépésre útmutató, hogy Debrecenben, Hajdú-Bihar vármegyében könnyedén haladhass a megvalósítással.

1. Összegyűjtött adatok rendszerezése
Második lépésként rendezd táblázatba vagy projektmenedzsment eszközbe a Google Analytics, a heatmap és a felhasználói visszajelzések legfontosabb számadatait. Így átlátható lesz, mely oldalak teljesítenek gyengén, hol magas a visszafordulási arány, illetve mely űrlapoknál szakad félbe a folyamat.

2. Prioritások felállítása
Készíts egy Impact–Effort mátrixot:
– Nagy hatás, alacsony ráfordítás: gyors győzelmek (például képek optimalizálása, CTA gombok színezése)
– Nagy hatás, magas ráfordítás: hosszabb távú fejlesztések (új landoló oldalak, teljes átalakítás)
– Kis hatás: adott esetben elhalasztható vagy későbbi finomhangolást igényel.

3. SMART célok meghatározása
Ahelyett hogy homályos „növelni szeretném a konverziót” célt tűznél ki, dolgozz konkrét, mérhető, elérhető, releváns és határidőhöz kötött célokon (például: „havi 20%-kal több ajánlatkérés generálása a következő 3 hónapban”).

4. Feladatok kiosztása és határidők
Írd össze, ki miért felel: grafikust, tartalomkészítőt, fejlesztőt, esetleg SEO-szakértőt. Minden feladathoz rendelj határidőt, és jelöld, milyen erőforrásokra lesz szükség (költségkeret, szoftveres hozzáférés).

5. Megvalósítás és tesztelés
Lépésről lépésre végezd el a változtatásokat, és közben mindig mérd az eredményt. A/B tesztekkel győződj meg róla, hogy a javítások valóban hatékonyak.

6. Eredmények értékelése és finomhangolás
Havonta gyűjts jelentést a legfőbb mutatókról, és vizsgáld meg, hol tart a konverziós ráta, a visszafordulás, a látogatószám. Szükség esetén módosítsd a tervet, hozd be az új ötleteket.

Élőben, helyben, Debrecenben könnyen menedzselheted ezt a folyamatot, ha szem előtt tartod a célokat, és időről időre visszatérsz a számokra. Így nemcsak átláthatóbbá válik az oldalad teljesítménye, hanem folyamatos fejlődésre is készteted a vállalkozásodat. Sok sikert a megvalósításhoz!

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!