Miután alaposan átvizsgáltad a weboldalad forgalmi adatait, konverzióit és felhasználói viselkedését, ideje akciótervet készíteni. Íme egy lépésről lépésre útmutató, hogy Debrecenben, Hajdú-Bihar vármegyében könnyedén haladhass a megvalósítással.
1. Összegyűjtött adatok rendszerezése
Második lépésként rendezd táblázatba vagy projektmenedzsment eszközbe a Google Analytics, a heatmap és a felhasználói visszajelzések legfontosabb számadatait. Így átlátható lesz, mely oldalak teljesítenek gyengén, hol magas a visszafordulási arány, illetve mely űrlapoknál szakad félbe a folyamat.
2. Prioritások felállítása
Készíts egy Impact–Effort mátrixot:
– Nagy hatás, alacsony ráfordítás: gyors győzelmek (például képek optimalizálása, CTA gombok színezése)
– Nagy hatás, magas ráfordítás: hosszabb távú fejlesztések (új landoló oldalak, teljes átalakítás)
– Kis hatás: adott esetben elhalasztható vagy későbbi finomhangolást igényel.
EXCELLENT Based on 8 reviews imre balog2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Félbehagyott lapot fejezett be nekünk. Szakértelemmel, türelemmel (hozzánk kell is) 🙂 profizmussal fejezte be a projektet. Mindenkinek javasolni tudjuk ! magyarország evvk2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Imre Balog2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Máté a legjobb, legtürelmesebb EVER. Pontos, olcsó és profi . Mindenkinek csak ajánlani tudom. Zsuzsi Kovács2024-07-17Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Csak ajánlani tudom Őket, a mai napig segítőkészek, hogyha bármi kérdésem lenne. Tamas Burtics2024-05-08Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Normális megbízható kis csapat. Odafigyelnek arra hogy mit kér az ember. Nem sajnálják az időt a terméked megtanulására. Csak ajánlani tudom Őket! KRISZTINA DR. HORVÁTH2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Fogorvosi rendelőm weboldalának elkészítésére, valamint online hirdetéseim kezelésére kértem fel Mátéékat. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, gyorsan és igényesen dolgoznak, a kapcsolattartás pedig egyedülálló. Tünde Sindel2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Profi munkát végeztek, nagyon elégedettek voltunk! Éva Ottné Békefi2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Weboldalamnak szükségessé vált megújítása, amire a PM Solutions csapatát kértem fel. Profin, az igényeimet szem előtt tartva készítették el új weboldalamat. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, valamint a sok plusz segítséggel, amit kaptam tőlük. Jó szívvel ajánlom őket! EDETO bútor és matrac szaküzlet Pécs
3. SMART célok meghatározása
Ahelyett hogy homályos „növelni szeretném a konverziót” célt tűznél ki, dolgozz konkrét, mérhető, elérhető, releváns és határidőhöz kötött célokon (például: „havi 20%-kal több ajánlatkérés generálása a következő 3 hónapban”).
4. Feladatok kiosztása és határidők
Írd össze, ki miért felel: grafikust, tartalomkészítőt, fejlesztőt, esetleg SEO-szakértőt. Minden feladathoz rendelj határidőt, és jelöld, milyen erőforrásokra lesz szükség (költségkeret, szoftveres hozzáférés).
5. Megvalósítás és tesztelés
Lépésről lépésre végezd el a változtatásokat, és közben mindig mérd az eredményt. A/B tesztekkel győződj meg róla, hogy a javítások valóban hatékonyak.
6. Eredmények értékelése és finomhangolás
Havonta gyűjts jelentést a legfőbb mutatókról, és vizsgáld meg, hol tart a konverziós ráta, a visszafordulás, a látogatószám. Szükség esetén módosítsd a tervet, hozd be az új ötleteket.
Élőben, helyben, Debrecenben könnyen menedzselheted ezt a folyamatot, ha szem előtt tartod a célokat, és időről időre visszatérsz a számokra. Így nemcsak átláthatóbbá válik az oldalad teljesítménye, hanem folyamatos fejlődésre is készteted a vállalkozásodat. Sok sikert a megvalósításhoz!