Miután alaposan átvizsgáltad a weboldalad forgalmi adatait, konverzióit és felhasználói viselkedését, ideje akciótervet készíteni. Íme egy lépésről lépésre útmutató, hogy Debrecenben, Hajdú-Bihar vármegyében könnyedén haladhass a megvalósítással.
1. Összegyűjtött adatok rendszerezése
Második lépésként rendezd táblázatba vagy projektmenedzsment eszközbe a Google Analytics, a heatmap és a felhasználói visszajelzések legfontosabb számadatait. Így átlátható lesz, mely oldalak teljesítenek gyengén, hol magas a visszafordulási arány, illetve mely űrlapoknál szakad félbe a folyamat.
2. Prioritások felállítása
Készíts egy Impact–Effort mátrixot:
– Nagy hatás, alacsony ráfordítás: gyors győzelmek (például képek optimalizálása, CTA gombok színezése)
– Nagy hatás, magas ráfordítás: hosszabb távú fejlesztések (új landoló oldalak, teljes átalakítás)
– Kis hatás: adott esetben elhalasztható vagy későbbi finomhangolást igényel.
KIVÁLÓ 15 vélemény alapján Közzétéve itt: Bertalan Németh2025-10-15A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon elégedett vagyok a honlappal és az egész hozzáállással! Gyors és megbízható csapat!Közzétéve itt: Alex Csonka2025-10-05A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon jó csapat!Közzétéve itt: Andras Lantos2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Gyorsan, jol es megbizhatoan dolgoznak, csak ajanlani tudom oket.Közzétéve itt: Fitness Open2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Tamas Szendelbacher2025-09-29A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Béla Szabolcs Gábor2025-09-27A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Profi csapat, szuper munkát végeztek gyorsan és rugalmasan!Közzétéve itt: valeria tari2025-09-27A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Mátéval való együttműködés igazi élmény volt. Pontosak, precízek, mindig tartják a határidőt, és mindenben maximálisan azt kaptam, amit szerettem volna. Az ár is teljesen rendben volt, abszolút megérte. Nagyon jó velük együtt dolgozni – szívből ajánlom mindenkinek!Közzétéve itt: imre balog2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Félbehagyott lapot fejezett be nekünk. Szakértelemmel, türelemmel (hozzánk kell is) 🙂 profizmussal fejezte be a projektet. Mindenkinek javasolni tudjuk !Közzétéve itt: magyarország evvk2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Közzétéve itt: Imre Balog2024-07-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Máté a legjobb, legtürelmesebb EVER. Pontos, olcsó és profi . Mindenkinek csak ajánlani tudom.Igazolta: TrustindexA Trustindex hitelesített jelvénye az Egyetemes Bizalom Szimbóluma. Csak a legjobb vállalatok kaphatják meg a hitelesített jelvényt, akiknek az értékelése meghaladja a 4.5 értéket, az elmúlt 12 hónap vásárlói véleményei alapján. További információ
3. SMART célok meghatározása
Ahelyett hogy homályos „növelni szeretném a konverziót” célt tűznél ki, dolgozz konkrét, mérhető, elérhető, releváns és határidőhöz kötött célokon (például: „havi 20%-kal több ajánlatkérés generálása a következő 3 hónapban”).
4. Feladatok kiosztása és határidők
Írd össze, ki miért felel: grafikust, tartalomkészítőt, fejlesztőt, esetleg SEO-szakértőt. Minden feladathoz rendelj határidőt, és jelöld, milyen erőforrásokra lesz szükség (költségkeret, szoftveres hozzáférés).
5. Megvalósítás és tesztelés
Lépésről lépésre végezd el a változtatásokat, és közben mindig mérd az eredményt. A/B tesztekkel győződj meg róla, hogy a javítások valóban hatékonyak.
6. Eredmények értékelése és finomhangolás
Havonta gyűjts jelentést a legfőbb mutatókról, és vizsgáld meg, hol tart a konverziós ráta, a visszafordulás, a látogatószám. Szükség esetén módosítsd a tervet, hozd be az új ötleteket.
Élőben, helyben, Debrecenben könnyen menedzselheted ezt a folyamatot, ha szem előtt tartod a célokat, és időről időre visszatérsz a számokra. Így nemcsak átláthatóbbá válik az oldalad teljesítménye, hanem folyamatos fejlődésre is készteted a vállalkozásodat. Sok sikert a megvalósításhoz!