Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

Gondoltál már arra, milyen erőt adhat a valós adatok elemzése hírleveleid tökéletesítéséhez? Szolnokiaként vagy a Jász-Nagykun-Szolnok vármegyei közönséget célzó szakemberként fontos, hogy ne pusztán általános tippeket kövess, hanem a saját kampányaid eredményeiből meríts. Íme néhány gyakorlati lépés, amivel adatvezérelt fókuszba helyezheted a hírlevélküldést.

Először is gyűjts minél részletesebb statisztikákat: megnyitási és átkattintási arányokat, visszafordulási rátát, de a regionális bontás is döntő. Ha például Szolnok belvárosi lakosai kevesebbszer nyitják meg az üzenetet, míg a Tiszaliget környékén élők nagyobb arányban kattintanak, ez már önmagában jelzi, hogy érdemes külön szegmentálni a listát.

Másodszor tesztelj rendszeresen! A/B próbák futtatása során variáld a tárgysorokat: egyszer hangsúlyozd a helyi eseményt (“Szolnoki vásár akciói!”), másszor a személyes ajánlatot (“Exkluzív kedvezmény csak neked, Szolnok!”). Hagyd, hogy az adatok döntsék el, melyik verzió teljesít jobban. Egy hónap alatt így akár 10–15 százalék extra megnyitást is elérhetsz.

Harmadszor fókuszálj a küldési időpontokra. Vizsgáld meg, reggel vagy inkább este kattintanak többen a leveledre. Szolnoki kisvállalkozásoknál előfordulhat, hogy a délutáni órák a legalkalmasabbak, mert ekkor térnek vissza a kollégák a megbeszélésekről. A heti ütemezésnél vedd figyelembe a helyi rendezvényeket és ünnepeket, ne küldj csúcsidőben, amikor mindenki szabadtéri programon van.

Negyedszer építs be viselkedésalapú szegmenseket. Ha valaki rendszeresen egy adott típusú tartalmat, például sportesemény-ajánlót, olvasgat nálad, küldj neki ezekből többet. A templomi koncerteket kedvelőknek pedig javasolj helyi hangversenyeket. Így személyre szóló élményt kínálsz, és erősíted a lojalitást.

Végül ne feledd: az adatvezérelt optimalizálás sosem egyszeri feladat. Folyamatosan monitorozd az adatokat, elemezd az új trendeket, és építs be minden tanulságot a következő hírlevélbe. Ha így teszel, Szolnok és környékének közönségét valóban érdeklő, időzített és releváns tartalmakkal tudod elérni – minden alkalommal egy kicsit hatékonyabban.

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!