Rákosszentmihályi vállalkozóként vagy webfejlesztőként te is találkoztál már azzal, hogy a weboldalad forgalma rendben van, a látogatók száma sem rossz, mégsem hozza a várt konverziót. Ilyenkor érdemes átgondolni, hogyan optimalizálhatnád a landing oldaladat, a feliratkozási űrlapot vagy akár a termékoldalt. Két igazán hatékony módszer erre az A/B-tesztelés és a hőtérkép (heatmap) használata.
Először is az A/B-tesztelés segítségével két, vagy akár több változatot készítesz ugyanarról az oldalról: eltérő színű gombok, más elrendezésű fejléc, más felhívás (call-to-action) szöveg. A forgalmat véletlenszerűen szétosztod a tesztváltozatok között, így objektíven megmérheted, melyik verzió teljesít jobban. Rákosszentmihályi kisvállalkozóként különösen fontos, hogy ne csak sejtésekre alapozz, hanem valódi adatokat gyűjts. Egy helyi kézműves pékség például kipróbálhatja, hogy a „Rendeld meg most!” gomb kék vagy zöld színben hozzon-e több rendelést. Az A/B-tesztelés eredményei alapján átállítod az oldalt a nyertes verzióra, és máris jobb konverziós arányt érsz el.
A hőtérkép-elemzés kiegészíti az A/B-teszteket azzal, hogy vizuálisan megmutatja, hová kattintanak, hogyan görgetnek és mivel töltik a legtöbb időt a látogatók. Elterjedt típusok: kattintási hőtérkép, görgetési hőtérkép és egérmozgás-követés. Így pontosan láthatod, hogy a fontos tartalmakat és gombokat észreveszik-e, vagy érdemes átstrukturálni a menüt, esetleg az oldalsávot szűkebbre venni. Ha például a rákosszentmihályi helyi rendezvénynaptár valamelyik információja kimegy a látogatók figyelméből, a görgetési hőtérkép megmutatja, hol ragad el a legtöbb felhasználó.
EXCELLENT Based on 8 reviews imre balog2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Félbehagyott lapot fejezett be nekünk. Szakértelemmel, türelemmel (hozzánk kell is) 🙂 profizmussal fejezte be a projektet. Mindenkinek javasolni tudjuk ! magyarország evvk2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Imre Balog2024-07-18Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Máté a legjobb, legtürelmesebb EVER. Pontos, olcsó és profi . Mindenkinek csak ajánlani tudom. Zsuzsi Kovács2024-07-17Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Csak ajánlani tudom Őket, a mai napig segítőkészek, hogyha bármi kérdésem lenne. Tamas Burtics2024-05-08Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Normális megbízható kis csapat. Odafigyelnek arra hogy mit kér az ember. Nem sajnálják az időt a terméked megtanulására. Csak ajánlani tudom Őket! KRISZTINA DR. HORVÁTH2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Fogorvosi rendelőm weboldalának elkészítésére, valamint online hirdetéseim kezelésére kértem fel Mátéékat. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, gyorsan és igényesen dolgoznak, a kapcsolattartás pedig egyedülálló. Tünde Sindel2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Profi munkát végeztek, nagyon elégedettek voltunk! Éva Ottné Békefi2024-05-01Trustindex verifies that the original source of the review is Google. Weboldalamnak szükségessé vált megújítása, amire a PM Solutions csapatát kértem fel. Profin, az igényeimet szem előtt tartva készítették el új weboldalamat. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, valamint a sok plusz segítséggel, amit kaptam tőlük. Jó szívvel ajánlom őket! EDETO bútor és matrac szaküzlet Pécs
A két módszer együtt különösen hatékony: a hőtérképek jelzései alapján pontosíthatod az A/B-tesztek hipotéziseit, az A/B-tesztek statisztikailag megalapozzák, hogy mely változtatások valóban számítanak. Így nem lövöldözöl vakon, hanem adatvezérelt döntésekkel maximalizálod a weboldalad teljesítményét.
Rákosszentmihályi vállalkozóként állj rá erre a két eszközre, és figyeld, hogyan nőnek a feliratkozók, a vásárlások és a hatékonyság. Kezdj el kísérletezni még ma, és hozd ki a legtöbbet a weboldaladból!