Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés - Weboldal készítés - Digitális Marketing - PPC Kampánykezelés - Google Ads hirdetéskezelés - Facebook hirdetéskezelés -

A TikTok hirdetések gyorsan öltenek formát Erzsébetváros pezsgő utcáin, de ha igazán eredményes kampányt szeretnél, elengedhetetlen az A/B tesztelés és a folyamatos finomhangolás. Így pontosan megtudhatod, mely kreatívok és célzások hozzák a legjobb megtérülést a bulinegyedben.

Első lépésként határozd meg a kampánycélodat: több weboldallátogatót szeretnél, vagy inkább az elköteleződést növelnéd? Ha ez megvan, állíts össze két vagy több hirdetésvariánst. Az A változatban például egy rövid, pulzáló klipet használsz a Szimpla Kert hangulatával, míg a B verzióban a Károlyi-kert közvetlen közelségét emelnéd ki. Figyelj rá, hogy egyszerre csak egy elemet változtass: ha címsort, képi világot vagy CTA-gomb szövegét teszteled, így biztosan tudni fogod, mi volt a különbséget okozó tényező.

Indítsd el a tesztet egy kisebb büdzsével, és figyeld a kulcs-mutatókat: megtekintésszám, kattintások aránya (CTR), oldalra érkezők minősége, esetleg konverzió (pl. eseményregisztráció). Az akár 48–72 órás futamidő alatt összegyűlt adatokból kiderül, melyik verzió teljesít jobban. Ha egyik sem hoz szignifikáns eltérést, próbálj újabb variánst, például különböző zenei aláfestést vagy közeli arcokat mutató kreatívot.

A nyertes verzió után jöhet a finomhangolás: az Erzsébetváros-specifikus demográfiai és érdeklődési célzás szűkítése. Kísérletezz a 18–25 és 25–35 közötti korosztállyal, vagy célozd meg azokat, akik különösen kedvelik a helyi vendéglátóhelyeket. Ha van elegendő adat, nézd meg, mely napszakokban, illetve hét mely napjain teljesítenek jobban a hirdetések, és időzítsd azokat ennek megfelelően.

Ne feledd, a TikTok algoritmusa folyamatosan változik—ahogy a bulinegyed is újranyílik, új trendek jelennek meg. Rendszeresen frissítsd a kreatívokat, futtass újabb A/B teszteket, és mindig építsd be a helyi visszajelzéseket. Így garantáltan célba találsz Erzsébetváros lakóinál és látogatóinál, miközben minimalizálod a hirdetési költésedet és maximalizálod a kampányod hatékonyságát.

Kezdjük el a közös munkát!

Foglalj hozzánk időpontot egy ingyenes, kötelezettségmentes online konzultációra, ahol megismerhetjük egymást és a projekted részleteit. 

Alig várjuk, hogy találkozzunk!